Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sitter på bussen

Kategori: Allmänt

Jaha då sitter man på bussen, kom på att man kanske kunde gå ut på bloggen på mobilen, och de kunde man =)
Idag klev jag upp kl 05.20 för att ta bussen till jobbet vid 6. Man är så trött på mornarna så man sover nästan hela bussresan till jobbet =) ikväll har vi max test, se hur mycke vi orkar ta som mest i benböj mm. Ska bli roligt. Men har lite problem med min höftböj och rygg. Men man får tjura på lite bara. Nä nu ska jag dra på mig luvan och gå hem i ovädret.

Kommentarer

  • Tulay säger:

    Han har fortfarande feber. Grinig e han oxå. Just nu så försöker mannen natta han medans jag vilar. E såå trött idag.

    2008-04-07 | 22:00:51
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se
  • rikke säger:

    ikvall ska jag ivag pa match igen!!!skaru med? grymt maktigt!!!!;-) kram o ta hand om dig lillsnuppan!

    2008-04-09 | 13:13:50
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här: