Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tattoo?

Kategori: Allmänt

vad säger ni om denna text som en tattoo på överamrens baksida? =)
lite kaxig kanske men jag älskar den =)

*You know I'm rare
You stop and stare
You think I care
I don't
You talk real loud
But you aint saying nothing cool
I could fit your whole house in my swimming pool*

text ur en av Världens bästa Pink!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag gillar det.. Jag skulle aldrig kunna ha den själv men jag tycker det passar dig. Det är lite kaxigt men samtidigt roligt. Det är så jag uppfattar dig. (jag känner inte dig)

    2008-04-13 | 20:33:57

Kommentera inlägget här: