Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helg och åter helg...

Kategori: Allmänt

fasiken är de något annat än helger nu för tiden? =)
denna helg ska jag å babe åka till sollefteå och fira hans kära mor som fyller 50 år.
ska bli riktigt roligt...de enda som inte blir roligt är att kliva upp och åka kl halv 6 på söndag morgon för att hinna till min samling kl 07.15
blir så irriterad, vi skulle inte ens haft match denna helg, men eftersom vi fick flytta en match pga Umeå ik matchen så la dom den denna helg ist...typiskt, när man väl är ledig och har planerat in grejjer...så går inte de heller som man tänkt sig...irriterande..men men..de är väl så..

i veckan har jag bara jobbat och tränat..
just ja, jag ska börja plugga på måndag, läsa upp mina betyg sen gymnasiet  =)
fick brev om att jag kunde börja läsa 2 ämnen nu så de ska bli skit roligt, tänk om man kunde tycka de var lika roligt när man väl gick i skolan. =)
skönt att man kan jobba samtidigt!
bra å ha fullständiga betyg om man vill läsa vidare senare i livet, just nu vet jag inte riktigt vad jag vill bli.
har lite funderingar på polis, sjuksköterska elr nå...men ja..som sagt...de blir nog inte än på ett tag =)

idag skulle rikke å isa åka på paradisbadet också...fan va roligt =)
hoppas isa tycker de är skoj!!

nu kom kära vicky och lämnade lite grejjer som vi ska ha med oss till sollefteå, sen skickade ja me henne lite kläder jag växt ur, fan har ju hur mycke som helst som bara ligger här..ska ta en rejäl tömmning någon dag här framöver..få ut allt så man får någon ordning i garderoben :P

nä nu ska ja fixa  lite här hemma innan babe kommer hem och vi ska åka!

ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: