Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

jaha!

Kategori: Allmänt


Namn:
Angelica Forsell
Födelsedatum: 27 Mars
Ögonfärg: Grön/blå
Hårfärg: Black
Längd: 165cm
Civilstatus: Sambo/förlovad
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Kär: Absolut ;)



Skor som du bar idag
: har inte haft några på mig idag för jag har inte varit ut än =)
Rädsla: att förlora någon nära igen...
Målsättning:  Skaffa familj och gifta mig, spela fotboll och tycka de är roligt!


Första tanke när du vaknade:
  Vem fan är de som kommer nu ( babe kom hem å hämtade något)
Sista tanke innan du somnade: jadu, imorrn ska ja nog göra av med lite pengar.



Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds: svårt
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller Vanilj: Choklad



Svär du:
ja, men försöker byta ut dom till ulla elr korv helga.(när jag spelar match, får ju kort annars)
Sjunger du: haha ja, ibland slänger någon igen datarums dörren här hemma ;)
Duschar du varje dag: Ja
Gillar du skolan:  ja, jag tog syudenten för 4 år sen, men nu har jag börja läsa upp betygen, och de är riktigt roligt faktiskt =)
Tror du på dig själv: Japp!
Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja



Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: Ja
Rökt: Nej
Shoppat: Ja
Bakat: ja, blåbärspaj och kladdkaka =)
Stulit något: haha nejje!



Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
Ja
Blivit kallad hora:  tror inte de, och har jag de tar jag verkligen inte åt mig heller =)
Blivit nerslagen: Nej



I framtiden...
Namn på barn:
Gry,Tuva, killnamn vet jag inte riktigt, de får man ta den dagen =) 
Hur vill du dö: hmm..svårt..vill inte dö.



Antal människor du skulle ge ditt liv för: 5
Antal piercings: 10 i öronen, tungan,läppen,naveln..men vet ni vad? har tagit ut dom allihopa!!
Antal tatueringar: 6 st och fler blir de
Hur många gånger har du varit med i tidningen: jadu, svår fråga..lyckas alltid vara med på bild när vi spelat match :P

Kommentarer

  • Blivande mamma tina säger:

    = )

    2008-08-29 | 13:19:32
  • Rikke säger:

    shiiit vad långt..de där har inte jag tid med nu eller... knasbubbla

    2008-08-29 | 15:54:29
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Chris säger:

    Heeej!

    ja det var verkligen länge sedan! allt är bara bra med mig :-) Med dig med hoppas jag? Brukar faktiskt läsa här då och då.. ;) kram!

    2008-09-05 | 12:00:58

Kommentera inlägget här: