Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Utmanad av Tulay =)

Kategori: Allmänt

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



1. en jäkel att laga mat bara jag vill.

2. har alltid vattenkranen på dom få gånger jag kräks.

3. har på mig hörlurarna och lyssnar på musik samtidigt som jag tar hem Lyrics och ylar som en galning. (sen kommer någon och slänger igen dörren till datarummen *S* )

4. dålig förlorare.

5. Gör av med mer pengar än vad jag borde.

6. Älskar spenat.


Jag utmanar:     Rikke, Pattis och Tina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: