Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Full fart!

Kategori: Allmänt

Tjoh!
jaha..dagen började med att jag klev upp runt halv 9, sen satte ja mig vid datorn och snackade med Ida och vi bestämde oss för att gå ut å gå en sväng!
gud va duktiga vi är =)

åkte till Vicky och lekte med huliganerna hugo och måns..som sprang och hoppade runt i poolen och jagade varandra med vatten pistol.
dom hittade även grodor som dom lekte med i poolen, stackars små grodor säger ja bara =)

nu på kvällskvisten var jag,Emelie och lilla Axel med våra karlar ut till Löta när dom tränade, vi gick å hälsade på Mikka, Andre´och lilla Milian och kikade på deras underbart fina hus!
Milian kommer bli en rockstar när han blir stor, de bevisar bilden här när han har mina solbrillor på sig  =)
dansade och klappade händerna gjorde han också, så gullig!♥


 yeah!


 Våran Fisen, spelar ingen roll hur små kartongerna är så lyckas han alltid tränga ner sig =)

 Fest hemma hos oss förra helgen!

 Fisen å ja på fest!


nä nu ska jag gå och lägga mig på soffan, har varit full fart hela dagen!
ha de underbart!
Ciao!


Kommentarer

  • Michaela säger:

    Gud vilken cool-söt bild du fick på lillgrabben våran hehe! Jättekul att ni kikade förbi en sväng igår =) Vi grillar hemskt gärna någon dag framöver, hör av er när det passar er så ska vi styra ihop något =D Många kramar från oss!

    2008-07-25 | 23:28:46
    Bloggadress: http://ldymi.blogg.se/
  • Andre säger:

    Grym bild på Milian :-)

    2008-08-05 | 08:14:54

Kommentera inlägget här: