Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Zorbing =)

Kategori: Allmänt

haha..ja fy fan.
idag åkte ja å babe till hans kära mor i hammarstand  för att hälsa på eftersom vi har semester.
när vi kom fram fikade vi å snackade massa...sen sa Roger (pias sambo) att de varit repotage om en stor gummiboll i tidningen igår (Måndag) som man kunde åka i nedför en backe. man sitter 2 st i den fastspända.
Zorbing...då kom ja på de att jag för 1 månad sen såg min kära vän Malin hade kort sen hon åkt en sån i sin bilddagbok, och då sa ja till babe att vi skulle åka en sån någon gång...
efter en stund bestämde vi oss för att vi skulle ringa å kika om de fanns möjlighet att vi skulle kunna få åka lite.
och de fanns de...vi begav oss i väg till Döviken som de hette stället där de höll till.
kaxig som man var sa man: äää..klart ja vågar de här.
haha..
väl inne i bollen spänndes vi fast.
sen sa killen jaha nu ser allt bra ut, så nu kör vi.
OK!!!!
jag skrek så fort han puttade i väg oss...släppte ena handen för att hålla för ögonen så ja inte skulle se något...haha..kisade en gång å såg då min kära sambo som var fastspänd framför mej sitta och skratta åt mig och sa: håll i dig =)
haha...väl nere från backen kunde ja andas igen...
alltså..ja..svårt å beskriva...men när ja kom ur den där bollen, så snurrade de i huvudet å benen var alldeles knäsvaga!
haha...vi åkte den där bollen vid klockan 16 tiden och jag har nog fan inte återhämtat mig än.
ha ha ha ha!
riktigt roligt..ni måste testa!


 här har vi precis stannat för urklivning.

 Väl ute är man lite rund under fötterna =)


på vägen hem från Hammarstrand stannade vi vid en rast plats och kikade lite...de är så fint där längs vägen!

lite dåliga kort eftersom ja knäppte med mobilen..men vackert var de =)






nä nu ska ja kila!

ha de gott mina vänner!


www.zorbsweden.se

Kommentarer

  • Rikke säger:

    fy fan vad skoj!!!!! skit kul!



    Tack for smsen:D

    puss pa dig gorumpa!

    2008-07-09 | 08:54:47
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: