Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjing!

Kategori: Allmänt

Hej allihopa.♥

här har de vart seeeegt, har haft fullt upp ett tag,
på senaste tiden har ja jobbat, jobbat å jobbat...å  myst å myst å myst =)

idag har vi varit in på birsta å köpt present till mickes syster vicky som fyllde år igår..
köpte sallads bestick, serveringsfat och skärbräda , som hon önskade sig!


igår tog min älskade lillebror studenten...weii. GRATTIS lillebror!

 denna skylt har jag gjort! hihi.

nu ska ja mysa me min kärlek♥

hejhopp!

Kommentarer

  • Tulay säger:

    Tack tack.

    2008-06-17 | 12:01:17
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/
  • T Nilsson säger:

    tack underbara du !! och hoppas du mår bättre efter en jobbig vecka : ( Ja tänker på dej vännen .Puss å kram !

    2008-06-18 | 21:29:37

Kommentera inlägget här: