Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fredag!

Kategori: Allmänt

Tjollahopp!

ja då var de fredag...IGEN!
dagen började väldigt bra..elr så inte!
klev upp 20 i 6 å skulle med bussen 10 över 6.
klädde på mig, läste tidningen, och sen ställde jag mig och gjorde mackor som jag skulle ta med mig som jag brukar göra när jag jobbar dag.
och detta brukar gå bra..tidsmässigt alltså, är ute vid bussen lagomt till 5 över 6.
men idag vet jag inte varför jag inte kollade på klockan när jag gjorde mackor, iaf så tog ja på mig kläder och ut genom dörren..när jag kom ut såg jag bussen komma där uppe, fick lägga klackarna på ryggen å springa..jag hann med bussen som tur var...men helvete man var ju helt slut efter en löpning på 50 meter..haha..

har varit jätte trött hela dagen idag, efter jobbet åkte jag å babe på ica maxi och handlade go middag.
fläskfile med vitlök och kantarellsås blev de...tillsammans med klyftpotatis och lök i ugnen..väldigt gott var de!
drack Zeunerts julmust till...finns de någon godare julmust? nope..så ni som inte testat den..gö de..den är på glasflaska.
sen la vi oss på soffan och där somnade vi som vi alltid gör, skulle ju se Idol men vaknade kl 21.00
hann se 2 st iaf..men nu är jag så trött så de känns som man är sjuk nästan..sen åt ja så mycke (vilket jag inte gjort på länge, ätit mycke alltså) så kroppen måste fått sig en rejäl chock :D

sitter å kikar på adidas tröjor, finns massa fina jag vill ha, iaf en 4-5 st =)

måse fixa håret också, mitt hår växer som ja jag vet inte vad..så Theres, snart kommer jag och klipper mig, kanske ska ta mig till att färga denna gång också..något riktigt vågat..kanske jag ska bli kritvit i huvudet? hehe neee..de skulle bara bli orange å slita på mitt hår som bara den, sen trivs jag i svart..men vill gärna ha lite färg i..Theres på sax och kam är duktig så hon har säkert nån bra idé för mitt hår =)

nu ska ja slänga mig på soffan igen, elr om man tar sig i kragen och lägger dig i sängen på engång!
det återstår att se!

imorgpn ska jag träna Ifk Timrås F 93 ska bli roligt =)
ska ta fram mina värsta sidor, vilket helvete dom kommer få..stackarna.
haha nä, jag ska var snäll..ingen fara!


♥ I will love you till the day I die♥




Våran fisen som älskar små kartonger...å då menar jag små..ibland kan man hitta han sittandes i en pytte liten kartong..där bara benen får plats..haha..rolig våran fis!

Kommentarer

  • Pattis säger:

    Gu vad kul och träna småtjejerna! Skoj Angen.

    2008-11-15 | 14:56:59
  • Mälan säger:

    Hej Angen! Hur är det med dig? Vad roligt att det verkar gå bra med körkortet! :) GO Angen!

    2008-11-15 | 21:58:46
  • Rikke säger:

    Tjenis!

    Rom va fantastiskt iaf o jag har gatt upp 5kg tror jag..men d gor inget...



    Vet du att jag har fatt tag i julmust jag oxa... pa ikea:D

    Och peppakakekola... ska dit narmare jul o handla mer gotta...

    Glogg oxa forestren, har redan tjuvgloggat bellis o jag... :)

    Men de va inget for henne!hahaha

    KRAM!

    2008-11-18 | 09:43:33
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Rikke-tikke-taaaavi säger:

    kollar o kollar flera ganger om dagen...

    nu ar d snart fredag igen... o samma inlagg star kvar!!!

    SKARPNING VANNEN!



    KRAM ta HAND OM ER!

    2008-11-19 | 21:21:31
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Maria säger:

    GUUUUUD vad lik han är vår ena misse "blixten". Han älskar också att ligga i små kartonger.. gärna så små som möjligt, haha!

    2009-04-17 | 07:28:07
    Bloggadress: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här: