Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Halkbana

Kategori: Allmänt

jahapp..då har man gjort halkbana idag...fy lite läskigt var de..och babe, bara LITE skoj. inge mycke :D



åkte runt 10 i 7 härifrån till härnösand sen var vi hemma runt 11...skönt ändå så inte hela dagen går åt pga de!

nu sitter jag och väntar på min goprupp för vi ska åka å kika på soffa närhan slutat jobba...nån som vill köpa våran?
en ekeskog från ikea i manchester tyg beige.+ fotpall =)

skriver mer sen!

ha en bra kväll!

/Angen

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vilken färg är soffan?

    2008-11-11 | 17:23:15
  • Angen säger:

    beige

    2008-11-11 | 18:22:06
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/
  • erics systra säger:

    Men hallå, och grattis!!!! kramar

    2008-11-11 | 22:22:19
  • Carro säger:

    Det är ju jätte kul med halkobanan, kanske beror på att jag är lite av en biltjej :D

    Snart har du kortet i din hand :D

    Kram kram

    /C

    2008-11-12 | 16:58:45
    Bloggadress: http://carolinmann.blogspot.com
  • Amanda & Amelias mamma säger:

    Jasså du håller på men k-kortet, vad kul hoppas de går bra... Kan säga att de e ett STORT+ å ha de när man bäzzz kommer...

    2008-11-13 | 17:45:18

Kommentera inlägget här: