Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Onsdag =)

Kategori: Allmänt

jaha...får klagomål här av Rikke att jag uppdaterar dåligt =)
ska väl skriva lite då!

ja idag har jag jobbat på dagen..sen var vi på stadium å köpte nya fotbollsdojjer...väldigt vackra babe =)
sen åkte vi hem å sov en stund innan han skulle iväg å träna å jag skulle bege mig bort till kära Emelie och lilla Axel...gud han är ett halv år  nu på söndag..sjukt!

jag tycker veckorna bara rinner iväg..tiden går jätte fort nu, man kliver upp å sen går man å lägger sig igen..så känns de.

på måndag ska ja på koll med lilla magen, tror jag har fått lite mage..elr hur?



vill bli ännu tjockare =)

nu sitter jag och äter nötter och dricker julmust...gud så gott de är! mumms!

ska slänga mig i soffan och slöa.
ha de bra allihopa!
och Rikke, ska försöka skriva lite oftare nu =)

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Det var en liten liten kula :D vänta bara, "plopp" säger de ;D

    2008-11-20 | 15:23:29
    Bloggadress: http://carr0n.blogg.se/
  • Frida säger:

    hmm på ett väldigt långsökt sätt har jag varit släkt med en flodman. Inte bodsband då... Vilken är det du tänker på?

    2008-11-24 | 13:33:05
    Bloggadress: http://fridelixen.blogg.se/
  • Frida säger:

    jaha, ja Marcus är min kusin. Hans pappa, Tomas är min morbror :o)

    2008-11-24 | 17:34:04
    Bloggadress: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: