Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Hej!

jahapp...nu sitter jag här samtidigt som jag lagar mat i köket, ska göra spaghetti och köttfärssås!
gott gott..måste passa på att äta då man känner att man kan få i sig något,  matlusten har man inte ofta nu kan ja tala om..man har inte ork till mycke...beror väl på att man äter dåligt och pga de får dålig energi..sen är jag trött heeela dagarna..men man får tänka att de kommer komma ut något helt underbart utan detta =)

måste säga de, guud va mina naglar växer nu när man är gravid..helt sjukt ju!

nä måste hålla kolla på de jag gör i köket nu, skriver mer sen!

Älskar dig min babe!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: