Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

v 15+2

Kategori: Allmänt

Tjoho!

idag har jag varit hos kära Ludmilla och kikat på lillhjärtat i magen, huga man fattar de inte riktigt att de faktiskt lever en liten människa i en =)
man ser den röra sig och så på skärmen, men man känner inget av den, och magen är lika platt...bilden jag la in för nå dagar sen här nedanför var bara kvällsmage och ingen mage jag har hela tiden...nu vill jag att den ska växa så jag blir tjockis!

skriver mer nån annan dag..måste sova för jag ska upp och jobba imorrn!

kramaar!

Kommentarer

  • Mamma Till Tea säger:

    hehehehehe kvällsmage... rolig du men deeen e jääätte fin o du kommer bli tjock . det kommer bara smälla till angen, snart e du helt plöstligt i vecka 30 o då kommer de gå så sakta så då få du njuta super mye av din tjockmage: )Och jaa vill oxå de då? (Få ja de?) hahaa så mysigt med andras mage ju :) ses imorgon. puss å kram

    2008-11-25 | 16:45:34
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/
  • Pattis säger:

    Världs känd var väl lite och ta i !=P hehhe, men duktig ska jag bli:D hoppas de går bra med magen! =)

    2008-11-26 | 11:27:16

Kommentera inlägget här: