Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Äntligen =)

Kategori: Allmänt

ååhh äntligen har ja träffat Tinis å Lilla sessan ♥

dagen började med att ja klev upp köpte en kebabrulle till frukost/lunch =)

sen tog ja bussen 12 och gick förbi Anna och wille, därifrån tog vi en prommis till Tina, Tommy och sessan.

här kommer lite bilder =)

Jag myser med lilla Tea!



Anna med sin söta W!




Tea Fick denna dress av mig, tjusig va? =)


Små tossingarna!




Jag och Lilla W busar =)


Tea sover i mammsens knä


W lånar teas babygym!


Men kan du vakna så vi kan tjusas min prinsessa?


Huga vilka sötisar!


Jag försöker få min kära mor att skjutsa hem mig =)


Vackra Mamma Tina med Vackra Tea


Vackra Mamma Anna med vackra W



Men att hon aldrig kan vakna så ja får tjusas me henne! sömntuta!



ååhh dom är för söta. hihi!

vi hörs!

Kommentarer

  • Moster säger:

    min systerdotter ar OERHORT vacker...Tina oxa..

    Du o anna oxa.. o lille W.



    nu ska jag kolla pa lite Real Madrid fuckers!

    Vi hors av!

    ta hand om varann!

    kram

    2008-10-21 | 21:52:09
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: