Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fredag

Kategori: Allmänt

I natt sov man ikke bra, fy!

tror jag har bestämt mig för vad jag ska köpa för mobil  nu iaf, men först måste ja in på media markt i veckan å kolla lite extra på den =)

idag har varit en lugn och mysig dag, jag och älsklingen stack en sväng på morgonen, tvättade bilen å handla lite..sen bar de hem och städa för vi har främmande nu ikväll.
åt även god påskmiddag, jag, älsklingen och Ekke "Mr Stanislav" Bergman.

imorrn blir de till att ligga och dra sig i sängen å bara mysa, sen ska vi iväg till älsklingens far och käka lite.

Ne nu ska jag kila.
Glad påsk på er alla!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: