Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Härlig dag!

Kategori: Allmänt

Sitter å kikar på tattoos..jag vet vad jag vill göra nu iaf, måste bara hitta nån som är duktig att rita så man får så man vill ha de!
ska iaf sitta på armen..vill ha hela armen...men ska börja me halva först! =)
Den ska innehålla namnet på Lilleman, rosor och stjärnor tror ja..svart vitt.


Idag har jag varit å hjälpt vicky lite hemma på tomten, sopat asfallts uppfarten..jag sopade och ungarna körde ut gruset igen =)  haha..dom är bara för härliga dom där små huliganerna♥
sen kom älsklingen och hämtade mig efter jobbet också åkte vi hem å käkade...jag gjorde stuvade mackisar & korv..svin gott var de!
har kvar så ja kan äta till lunch imorrn också =)

satt å kikade på staydirt förut..en sida me massa märkeskläder..om man gillar tattoos gillar man nog den sidan.
ska ta en beställning därifrån i sommar tror ja!

Ne ska man slänga sig i soffan en sväng kanske?!

Ha de bra!






Kommentarer

  • kattis säger:

    jag mår bra.. jobbiga sammandragningar på nätterna bara. Annars vill jag bara att tiden ska gå! tycker det börjar på att bli tungt men de är bara att bita ihop :) när er lilleman är här betyder de att det inte alls är länge kvar för mig. Tänk, han kan komma när som helst egentligen! :D

    2009-04-23 | 09:49:29
    Bloggadress: http://kattajonen.blogg.se/
  • madde säger:

    Hehe!Jaaa hoppas det!=) Det känns lite skrämmande:D Allt blir verkligen så nytt!!!=) Men tror att det faller naturligt för oss!=) Inte långt kvar för dig nu!!!!=)

    2009-04-23 | 10:34:59
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • pt säger:

    Åh kan du inte följa med mig och göra min tautering? törs inte ens boka tid, är så nojig! hahah

    2009-04-23 | 12:46:55

Kommentera inlägget här: