Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hej hopp

Kategori: Allmänt

Jahapp, då var man uppe med tuppen idag..fick min nya mobil igår så man är som små barnen när dom får något..man vill grejja hela tiden =)
satt igår och skickade efter massa inställningar för MMS mm..tror ni de krånglade något? jo tack!
men jag fick till de till slut iaf..men då var ja så trött att jag inte orkade kolla igenom den så mycke mer!

fick en klump i magen när jag tröck fram min blogg nyss och såg nr 29 på sidan...shit..29 dagar kvar till beräknat förlossnings datum..nu är de nära...
idag ska vi till barnmorskan och skriva en förlossningsplan, får väl se hur mycke man får ner där..vet inte just nu hur jag vill ha de precis...man får ta de lite som de kommer!

igår var jag på birsta och stan med älsklingens syster och mor.
shoppade en pyjamas me baby tiger på åt lilleman, sen köpte jag doftljus på ikea.

nu är de helg igen..sjukt va tiden går fort...de va ju nyss helg.
mysigt är de iaf fär då är älsklingen hemma så man kan mysas!

SDFF har seriepremiär på söndag också..dit ska vi såklart å kika om de blir fint väder!

här kommer en magbild jag  nyss tog med nya mobilen =)




hittade en bild på mig å hulda på den gamla mobilen också, från olearys för nått år sen..haha!



Ne ska man klä på sig och ta sig en morgon promenad tro? elr ska man lägga sig i sängen å kolla på tv?
det återstår att se kära ni!

Ha de bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: