Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hick Hick!

Kategori: Allmänt

Tjillivippen!

Blä vilken halsbränna jag har, jag hoppas den försvinner då lilleman tittar ut!
har aldrig haft problem me de tidigare..stackars dom som har problem med de trotts dom inte är gravida!

igår (fredag) var vi å handlade mat å grejjer, sen åkte vi hem å käkade tacos..kanske därför jag har halsbränna nu.
Chipsen var ganska väl kryddade och ostdippen rätt stark..där har vi nog boven.

Nu ligger lilleman i magen  och hickar..hihi..de är så sjukt att man kan känna sånt!
har haft onda förvärkar idag, aj aj..var å hälsade på Frida på skolan idag och när jag skulle gå ttill bussen för att åka på ikea och möta Vicky så gjorde de så ont så ja knappt kunde gå..så höll de på till och från i 20 min kanske..sen avtog de..åsså fick ja samma nu ikväll.
obehagligt, men du får gärna starta dom riktiga värkarna nu lilleman och komma ut, mamsen å papsen vill så gärna se hur du ser ut nu =)
Lillprinsen våran!

idag när vi vaknar ska vi byta till sommardäcken på bilen, sen bär de nog av på vårmässan, sen blir de kanske glass på stan!
får se vad vi orkar med, jag blir ju trött av ingenting nu för tiden så =)

Ne ska man gå å sova nu så man orkar kliva upp nångång idag?

Ha de bra gott folk!

*Älskar dig*

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tihi, värkar är bra :D pojken börjar förbereda sig för start... jag är så jäkla nyfiken på eran son jag också :)



    Kom igen nu! Lite mer värkar ....

    2009-04-25 | 20:47:08
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    halsbränna betyder att han kommer ha mycket hår, stämde på sigge iaf :)

    2009-04-25 | 21:51:52

Kommentera inlägget här: