Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

jag tyckte de syndes väl då men...

Kategori: Allmänt

haha...ja nu ska ni få se!

här tyckte jag de syndes jätteväl att jag var gravid.

v 20 alltså halva tiden..





och här nu nästan 17 veckor efter



Jag älskar min mage!

det kommer verkligen kännas konstigt då lilleman är utanför å inte där inne å drar sina fötter längst magen elr hickar å buffar på!
inte långt kvar nu...du får gärna komma 1-2 veckor tidigare till mami och papi =)

Kommentarer

  • Jennie B-kupa(önskade) säger:

    Men va söt den är... Ser liten ut men det är väl för alla magruter ; )



    Puss å kram och lycka till har hört att det gör ont... HI HI HA HA

    2009-04-20 | 22:44:54
  • Anna säger:

    shit, jag fattar inte vart tiden tar vägen. Det är inte klokt att ni snart har eran lilla skrutt hos er :) finaste magen har du också!! Kramar

    2009-04-21 | 09:13:45
  • Maijsan säger:

    hahaha ja dud et var verkligen skillnad :) din mage i v 20 var lika "liten" som min var i v 13 :P haha!!

    2009-04-21 | 09:41:49
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

    Ohh snart är lillen här!! =) Kram

    2009-04-21 | 09:47:47
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Jisses vilken mage du fått nu! och större lär den bli.. :) hoppas allt är bra annars!

    2009-04-22 | 12:15:11
    Bloggadress: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: