Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lördag!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade ja tidigt, var upp å läste tidningen som vanligt runt 6 tiden sen gick jag å la mig igen.
vaknade runt halv 9 igen och då  fixade vi frukost och sen åkte älsklingen iväg å bytte till sommardäck på bilen och efter de bar de iväg till vårmässan, där köptes de lite älgkorv å nå andra korvar..sen åkte vi på stan och strosade runt lite, älsklingen köpte ett par jeans till lilleman, jätte söta =)
sen åkte vi hem och kollade på fotboll, och sen bar de av ut igen, åkte en sväng å kika lite bara..sen åkte vi till Ida och Jonas å hejjade en sväng.

HIttade ett par skit snygga adidas skor jag funderar på att köpa..måste in på stan nu i veckan å kolla om ja hittar nå mysbyxor man kan ha till efter förlossningen, som inte sitter så hårt i midjan.

fyfan, de är inte långt kvar nu..men som tur är har ja inte hunnit blivit nervös än..fast jag tror inte ja kommer hinna bli de heller..för jag skjuter förlossningen längre å längre bort ju närmare jag kommer..haha!

Imorrn ska vi nog bara vara hemma å mysa, vara ute om de är lika fint som idag såklart..älsklingen spelar träningsmatch på kvällen så man lär ju kika =)

Ne nu ska ja mysa vidare!
ha de så bra allihopa!

Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    absolut... Myten om ananas har ja inte kunnat spräcka iaf. jag har ätit de över en vecka nu och det vill sig inte... tror de blir en färdknäpp ikväll iaf ;) Om hjärtat vill... de är ju liksom det de hänger på ;) HAAHAA

    2009-04-26 | 12:11:31
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Hej hopp :)



    Ett tips, använda EXTREMT stora byxor efter förlossningen, man har lite svårt att röra sig efteråt om man säger så ;)



    2009-04-26 | 16:41:55
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: