Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tralala!

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse av ett sms från älsklingens syster...så de va bara å kliva upp å iväg!

ska snart iväg med svärfar på birsta, jag måste ju köpa en hårtork..haha..fick ju använda dammsugaren imorse igen..men nu vill ja inte använda den mer..så nu måste de bli en ny!!! hihi!

Till helgen är de vårmässan också, alltid roligt å åka in å gå ett varv, så vi gör nog de i år med..brukar alltid komma hem med nå godis remmar och nå korv=)

jag är så trött i skallen nu så ja skulle kunna somna nu när jag sitter här, känns som ögonen går i kors.
skönt att älsklingen är träningsledig idag, bara mysa framför tvn..å se på fotboll..hehe!

hörs senare!
ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: