Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vackert väder!

Kategori: Allmänt

Idag har de varit mysväder!

jag har precis tagit ur kladdkakan ur ugnen som vi ska ha efter maten som vi snart ska börja göra, vi tänkte grilla idag! Mumms!

idag går jag in i V36 också..det känns att jag har en liten människa i mig nu som tar all min energi, jag blir verkligen helt slut av ingenting.
och när jag äter så blir magen PROPP FULL..tänk er en bebis, allt som annars är i magen och all  mat man proppar i sig för stunden..ibland gluffsar man i sig maten så snabbt att man inte hinner känna att man kanske skulle tagit de lite lugnare..haha..då blir magen alldeles stenhård och man kan knappt andas..hihi!

ne nu ska jag gå å kolla på potatis gratängen i ugnen!

ha en fortsatt trevlig dag!

Ciao!


Kommentarer

  • Rikke säger:

    men jag har ju inge internet hemma! därför jag inte kunnat skriva!

    ta hand om er!

    2009-04-13 | 14:00:42
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: