Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Verkligheten kommer ifatt..

Kategori: Allmänt

Ja, shit alltså..nu är de April..och nästa månad är de MAJ!!!! då ska jag å älsklingen bli mami och papi..fattar ni vad sjukt de känns?
nästa månad är då vi ska få våran lilleman..ja..jag finner inga ord.
jag blir tårägd bara ja tänker på de..tänk när man ligger där och får upp han på sitt bröst..VILKEN KÄNSLA!

förlossningen är ja inte så orolig över..än..men som jag sagt till alla som frågat om ja är rädd för smärtan så kan ja inte ens sätta mig in i hur ont de kommer att göra, så därför har ja inte målat upp någon bild på hur de kommer att vara...så de tar jag som de kommer...för ingen förlossning är den andra lik!

ne nu ska jag fika!

Ciao


Kommentarer

  • Tulay säger:

    Sant sant. Ingen förlossning är sig lik. Alla upplever smärtan annorlunda. Vissa tycker inte alls att det gör så ont. Så tänk inte på det. Den dagen kommer ändå komma.

    2009-04-01 | 09:37:21
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/
  • Tessan å Eddie säger:

    Vad mysigt och spännande =)

    Som du sa ingen förlossningen är lik den andra och tänk inte så mycket det kommer gå så bra.

    Det är mysigt också att ligga där och veta att något som ni själva ha skapat ska komma till världen =)

    2009-04-01 | 12:22:27
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha, ja hon är bökig ibland..alltid på tidningen eller datorn :P

    2009-04-01 | 13:45:35
    Bloggadress: http://annasara.net

Kommentera inlägget här: