Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

ååhh herregud så liten!

Kategori: Allmänt

åå va liten han var lilleman då han kom, fick några bilder av mamma från då dom var och hälsade på oss på vårdhotellet!

kolla in lilleman..dock var jag fet som en elefant såg man så här nu i efterhand =)
haha! men nu är alla extra kilon borta iaf..fort försvann dom! skönt.









Såhär stor är ja nu =)


och flyga kan ja =)



Ne nu ska vi käka frukost, för snart kommer Algots kusiner Hugo och Måns hit och ska vara med oss ett tag medans deras kära mor uträttar några ärenden..så nu blir vi 3 barnsföräldrar för ett tag =)
spännande =)

Kram

Kommentarer

  • madde säger:

    ojok,vilken skillnad:D man ser bäst skillnad när man kollar tillbaka på bilder:D

    Det är bara bra med oss=)fått in lite rutiner nu=)

    2009-08-07 | 13:27:16
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Va mkt hår han har nu Algot :) snyggt !



    sv: skrattade åt thomas när jag såg vad han kollade på och frågade vad han höll på med? får tillbaka ett skratt och han säger bara "kollar lite på handväskor" ööööööh, inga fler frågor kände jag och lämnade ämnet

    2009-08-08 | 20:41:38
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: