Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Älskar Livet!

Kategori: Allmänt

Tjillivippen!

Nu har jag suttit och läst lite fjortis bloggar..ja, jag säger då de..finner inga ord..haha.
men underhållande är de iaf att läsa vad dom skriver dom små töserna =)

idag har jag vart på birsta med Tessi, vi käkade lunch och kikade runt lite...mycket mysigt.

Nu i kväll har jag tränat fotboll, gick hur bra som helst, kändes knappt att man vart borta 1 år och fött barn..weeii, är detta början på min "nya" fotbolls karriär tro? hoppas!! =)
väldigt roligt var de iaf.

fixade naglarna igår å ju, blev jäte fint..men lite ovant är de då jag aldrig brukar ha långa naglar! =)


nä nu ska vi gå och sova, lär väl ha ont i hela kroppen imorrn, hehe!

lite bilder? oki då!


Naglarna =)


Algot somnade då vi tog en promenad till Vicky!


Jag med nya jackan, tack tessie för att du hittade den, som jag letat =)


Mys imorse..han älskar att mysa då han vaknar lillpruppen våran!


Natti Natti



Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Jättefina naglar! Vart haru varit? :))

    2009-08-27 | 09:41:11
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Forell säger:

    Åh, vad kul att du var och tränade igen igår :) Hoppas det känns bra i kroppen!

    2009-08-27 | 14:46:28
  • Jennie säger:

    Men duuuu, trodde du hade fel på din sida. Försökt gå in några ggr från länken du lämnar dina kommentarer. NU fann jag problemet. du har satt " ,se" istället för ".se" :)



    Fina naglar !!! kostade ?



    skönt me träningsvärk va :)



    hälsa lilla familjen från oss!

    2009-08-27 | 16:36:09
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Snygg jacka ;)

    Snygga naglar

    och supersöt liten bebis :)

    2009-08-28 | 19:47:47
    Bloggadress: http://soffiiiskriver.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vilken fin jacka vart har du köpt den ?

    2009-08-30 | 00:41:41
  • Mamma till Tindra och Hugo säger:

    Hej hej

    Fin blogg :)och söt bebis

    2009-08-30 | 13:41:50
    Bloggadress: http://belma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: