Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Haha..älsklingen min!

Kategori: Allmänt

Ja jag säger då de, transformers..hur många gånger har man inte sett slutet på den filmen? från då killen ska he in nån kub i nån robot.
älsklingen kan ligga å se den om och om igen, spelar ingen roll om han såg den igår och den är idag ..så ser han den ändå.  I am Optimus prime elr va han säger på slutet den där roboten..han ser helt lyrisk ut, som små barnen på julafton ungefär, han drömmer sig säkert bort om att han själv förvandlas till en sån där robot själv och krigar å har sej..haha! lillbubben min!♥



Kommentarer

  • Tommie säger:

    är det micke som vill vara optimus prime?

    japp det är dax för stjärn gaddningen. jag kollar i kalender´n och hör av mej

    2009-08-17 | 10:00:32
  • Hemlig säger:

    Micke är inte ensam

    har själv alltid haft en förkärlek till Megatron.

    (min sambo gillar bumblebee)

    Håller med om att optimus sluttal ger rysningar :p



    / Kaprifolvägen locos

    2009-08-17 | 13:41:25

Kommentera inlägget här: