Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Morgon promenad!

Kategori: Allmänt

ja då har man vart på en morgon promenad..skönt väder var de också!!
älsklingarna ligger fortfarande och snarkar.

vad ska man hitta på idag då tro?
såg på nyhetsmorgon att de skulle bli runt 20-21 grader idag...då kan man ju fanken inte sitta inne.
Synd fin vädret kommer nu, kunde ha vart i helgen då mittnorden var ist..så hade man haft något att göra hela dagarna =)

jag och älsklingen funderar på en ny soffa..det har vi iof gjort väldigt länge, men nu tror ja de blir av, jag hoppas de iaf..hihi!!

ska man ta fingrarna ur röven idag och boka klipptid??
men jag har fan svårt å välja vilken frilla jag ska ha..haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: