Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

åska..fyy!

Kategori: Allmänt

Fy fasen va de dundrar här...alldeles svart på himlen och regnet öser ner...blää..konstigt väder..vi var nyss ute å solen sken..27 grader varmt.
jag hatar åska...är livrädd..å älsklingen åkte iväg på träning för 20 min sen..åsså ringer han precis å säger att han är på väg hem igen för träningen blev inställd pga vädret..skönt för mig..slipper ja va hemma själv i detta äckelväder =)

Ja idag har vi bestämt oss för vilken soffa vi ska köpa, det blir sthlm från Boom.
så nu ska vi he iväg våran soffa+fotpall!

var på Maland å kikade på när hulda spelade idag också, förlorade med 2-0 tyvärr.


Algot sitter med pappsen å kikar på fotboll han med..Hejja Mattis =)


Imorrn ska ja klippa mig..kanske är på tiden..elr va säger ni? värre björnpuppa har jag aldrig skådat =)
har tom fått mittbena, så långt har de blive..haha..inte undra på man har uppsatt hela tiden!!!
ryker de imorrn tro?
jag har fanken inte bestämt mig..brukar alltid bestämma mig i sista sekund då ja sätter mig i stolen.
spännande!!


Nu kom älsklingen hem så nu ska vi mysa ner oss i soffan och kika på nån film å äta chips å dricka cola =)

ha de så bra!!
Kramar







Kommentarer

  • Anonym säger:

    oj vart nåt knas med förra kommentaren :) vad stor lill killen börjar bli :)...snygg frilla oxå...vad har ni för fotpall till er soffa då? är ute efter nån till våran nu...kanske du kan lägga ut en bild här ;) och ett cirka pris om ni nu kan tänka er sälja den för sig så klart...ha de gott /linda

    2009-08-09 | 20:50:28

Kommentera inlägget här: