Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Är jag bortskämd? oja =)

Kategori: Allmänt

Är jag bortskämt elr inte? jo lite är jag väl de allt, ibland..och jag gillar´t =)
haha..

Min kära sambo står och gör gomiddag, Hasselbackspotatis med helstekt fläskfilé fylld med fetaost, oliver och vitlök. (salladen ska jag fixa, haha)
Häromdagen gjorde han ju kyckling och klyftpotatis, med julmustsås. Gott gott!
Han är duktig på att laga mat min karl, Älskar dig babe♥

Nä nu ska jag hacka lite sallad, något måste man ju hjälpa till med! hihi!

ha en mysig kväll, för de ska vi ha!

Kram

Psss..Imorrn ska ja umgås med min underbara och vackra vän Ida.
Love you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: