Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lite blandat!

Kategori: Allmänt

Åkte på Birsta med Amanda, men jag hittar som vanligt aldrig något då jag väl ska ha något =)
ska in till stan imorrn (läs idag) och se om jag kan fynda något där att ha på nyår, annars får Angenpangen gå naken..höhöhö.

När jag kom hem städade vi lite, sen kom Ekke B,Putte och sofie hit och käkade..det blev sweet chili pasta och kyckling, Göttigt!
Sen stack vi bort till Ekke och såg hockeyn, synd dom förlorade..bara att ta nya tag. Hejja Hejja!

Just de, den 10 januari ska jag vara med div 2 och spela Metso cupen, FAN va roligt de ska bli..längtar tills säsongen drar igång på allvar..och att vi i div 1 får en tränare snart.

HURRNI MAMMISAR OCH BEBISAR DÄR UTE!!!!

Är det några som är intresserade av en mamma och babyträff efter nyår?
jag och Maijsan har nämnt det och tycker de skulle vara skoj, så är de fler som är intresserade vore de skoj =)
plats och datum planerar vi då vi vet om de är några fler som är intresserade!


Imorrn ska jag som sagt inöver stan, ska troligen träffa Tessi, hon skulle ner iaf =)
ska in med pisstelefonen till Elgiganten också så jag får tillbaka den nån gång..blir galen på allt jävla strul som varit nu..ska ALDRIG mer handla där iaf..och blir det nå mer strul med denna j*vla telefon så kommer jag inte bli glad..hövva..har säkert hållt på å tjaffsa i 1 månad..det är olika som sitter på kundtjänst och skriver mail till mig, hur fan ska man kunna sätta sig in i ett ärende då?
jag fick olika svar från alla typ..men nåja..nu har de fixat sig ganska bra iaf.

Lilleman är på bättringsvägen, skönt.
Det är full fart här hemma..han tar sig överallt nu..kan inte ta blicken från honom 1 sek nu =)
gofisen våran börjar bli så stor..världens underbaraste & vackraste ♥
Jag skulle lätt kunna skaffa en till nu på engång..gud så mysigt, men vi ska vänta iaf 3-4 år..jag ska spela lite fotboll nu, och se till att jobba så man får upp föräldrapenningen lite.
sen så =)
Jag längtar redan..hihi!


♥Den vackraste stunden i livet var den då du kom♥




Å du älskling, Jag älskar dig, tillsammans har vi världens vackraste son.
Du är mitt allt, vi har det verkligen helt underbart bra tillsammans...jag älskar mitt liv.
Du gör mig hel.
Puss på dig babe.


Nä nu ska jag se lite på tv, sen ska vi sussa.

Ha det bra alla vackra människor.

Kramar

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tjenis! Jag och Ted är intresserad av babyträffen ni planerar! :D Kramis!

    2009-12-29 | 14:41:20
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • sofie&arvid säger:

    Hallå! Jag och arvid vill jätet gärna komma!! :D Vi har faktiskt aldrig varit på nån :´( Gott nytt år på er =) Kram

    2009-12-30 | 01:04:19
    Bloggadress: http://sofiestelnacke.blogg.se/
  • momma säger:

    Vad stor han blir men ni kan ju inte vänta 4 år på nästa:)skojja kram mamma

    2009-12-30 | 07:24:35

Kommentera inlägget här: