Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Julen 05

Kategori: Allmänt

Julafton för mig har inte varit något jag sett fram emot lika mycke som förr sen momma gick bort..även om man träffas resten av släkten och äter gott och har det mysigt, så har det varit något som fattats..och det har varit momma..
jag tror alla har känt så!?

Julen 05 minns jag väl, det var sista julen jag fick med min älskade mormor, innan den där förbannade jävla cancern åt upp henne.

Jag hatar cancer..om ni bara visste..jag hatar att den tar människor som älskar sitt liv deras liv i från dem, jag hatar den för att mormor aldrig får träffa Algot, jag hatar den för att den äter upp människor så jävla fort..jag hatar den för att den tog min stjärna från jorden och upp till himmlen.
Där är hon nu, min kära momma..saknaden är fortfarande stor..jag klarar fortaranade inte av att gå till hennes grav, det är för jobbigt..men samtidigt så är väl de en del av "arbetet" att gå dit..men jag klarar de inte..inte än..det får ta den tid det tar.

jag minns även julen 06, då jag gick från alla andra och låste in mig på toa för att grina en skvätt..första julen utan mormor..det var tomt...väldigt tomt.

Julen har aldrig varit sig lik sen du försvann momma..Jag saknar dig.


Nu har jag Algot..min egen lilla son, världens vackraste..nu har jag någon att fira julen för..nu kan har jag någon att se fram emot julen med♥

Nä nu ska jag nog lägga huvudet på kudden brevid min vackras som och min vackra sambo.

Ha det bra allihopa!

Jag vet att du finns med oss imorrn momma, Jag älskar dig du är stjärnan som lyser klarast på himlen imorgon och alla andra dagar.



Kommentarer

  • Anita säger:

    Ja de den där djävla cancern , har nyss varit på begravning av en go vän 56 år blev han , jag HATAR också cancer

    2009-12-24 | 22:30:12
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Momma säger:

    HÅLLER MED DET FINNS INGET VÄRRE DET VET JU VI:SAKNAR MAMMA JAG ÅXÅ;MEN HUR ÄN VI VILL HA HENNI TILLBAKA GÅR DET INTE MEN HON ÄR MED OSS/KRAMEN MAMMA

    2009-12-26 | 00:53:37
    Bloggadress: http://ankiessida

Kommentera inlägget här: