Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mysdag!

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en mysdag hos Emelie och stella...det var massa mammor och barn där, vi fikade och barnen lekte =)
bilder kommer senare.

Nu har jag precis kommit hem från träning, löpning var det på svhema..uscha..att man ens utsätter sig för sånt här...men skoj är de då säsongen drar igån..hihi..Algot var med mig dag..han satt på sidan (såklart) med Samuelsson min lilla snäcka och Forell,Bettan kom efter ett  tag också..så han hade dom som roade han(elr roade han dom kanske?) hihi.


Nu kom älsklingen hem från sin träning så nu ska vi busa lite med han innan Algot ska sova...han har börjat blivit lite trottsig då de gäller att gå och lägga sig den unge mannen =)


Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: