Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God natt!

Kategori: Allmänt

Ja efter förra inlägget gick jag och la mig på soffan och tvärslocknade...sen vaknade jag efter 1 timme kanske och de va så obekvämt i soffan så jag gick in till sängen å la mej där å sov lite till..vaknade upp strax efter 21.00
helt slut är jag..sa lägga mig för natten nu tror jag, behöver sömn =)

imorrn blir de lite jobb sen blir de hockey, även fast dom redan är klar till slutspel!
men fick gratis sittplats så de tackar man inte nej till =)

just ja, var ju och handlade idag, köpte mig en spargris!
söt va?




på söndag går jag in i v 30, då är de bara 10 veckor kvar tills lilleman kommer.
måste börja inhandla sånt man måste ha då man ska ha bebis nu...tiden går så sjukt fort.

Älsklingens syster har gjort en jätte fin bild på några ultraljudsbilder, som vi har ramat in och ska hänga upp på väggen =)



sitter och funderar på en tatuering jag vill göra efter sommaren, gud vad jag längtar.
den ska nog sitta på armen, rätt stor!
hittat några tatuerare från Piteå som verkar grymma..och det märks eftersom dom är fullbokade ända till Augusti, fast det passar ju mig perfekt eftersom jag inte får tatuera mig förän runt då eller senare pga att jag är gravid nu och kommer amma sen.


ne nu sängen!
sov gott allihopa!

*Älskar dig redan*


Kommentarer

  • Mli säger:

    Johan och jag har en varsin sån spargris, så söt :)

    Fast vi har gjort så ena är våran och andra stellas.



    Äre left hand tattoo du har kikat på?

    Johan tatuerade sig där. Dom är grymt bra!

    2009-02-27 | 23:54:21
    Bloggadress: http://mlish.se
  • Maijsan säger:

    jag längtar också tills ja kan tattuera mig. Men jag har sååå många olika saker ja vill göra... ska börja med bäsens namn iaf :) KRAM!

    2009-02-28 | 10:10:51
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Tessan säger:

    Vad är det du vill tatuera?

    Jag ska tatuera in Eddie och födelsedatum samt hans fotavtryck =) Men vet ej vart så måste bestämma det först innan jag boka tid och så.

    2009-02-28 | 23:33:08
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: