Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hihihi..

Kategori: Allmänt

Haha..ja herregud.
sitter här inne vid datorn medans min käre sambo gör en äggmacka.
plötsligt hör ja: Men åååhhhhhhhhhhhhh..jag orkar inte..älskling kom å kolla.

går in och då ser det ut så här.
 
Men Älskling, var är äggen?hade du inte gjort en äggmacka?




hmm..men varför har du äggen på dina byxor som ligger på golvet,och inte på din så kallade äggmacka? HAHA


tur jag hade kokat fler ägg nu då =)
jag hoppas äggmackan smakade bra iaf baby...hihi!


jag bakade maränger idag, tyckte jag förtjänade lite gott nu när jag är sjuk..å de gick ju som vanligt åt helvete..att man alltid ska lyckas med något.
 
den första plåten med vanliga vita maränger blev hur bra som helst.



sen kommer vi till dom med choklad i....


här kan nu ju jämnföra


jag hade i för mycke choklad så allt pösigt blev klet och rann ut på plåten..haha..var bara att slänga choklad märängerna, men dom vanliga blev jätte goda iaf =)

Ne nu blir de sängen.

ha de bra allihopa!


Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vad är det för botten du har på marängerna? :)

    2009-02-12 | 21:45:15
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Jaha, ser ut som marängerna har nån annan slags botten. :)

    2009-02-13 | 12:28:24
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: