Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

hmm

Kategori: Allmänt

ja ni mina vänner.

både igår och idag klev man upp kl 12.00
skönt, men jag har varit trött hela dagen igår och idag..så imorrn ska jag kliva upp tidigt och äta gröt och sen kanske man ska ta en promenad och röra på sig lite?
har fan inte hållt i gång sen jag plussade den 15 september... ILLA ANGEN.
sen ska jag börja träna på Helex med tjejerna (SDFF) igen..medans dom tränar styrke ska jag gå på gåband och göra de jag kan göra, så man inte är helt off sen när man ska göra come back =)

har börjat blivit hungrig igen också...HELA TIDEN.
elr nästan iaf.
har inte haft sån här matlust sen jag vet inte när...
gjorde nyss spaghetti blandat med mackisar som jag la lite ost i..gott.
 
Fint va? =)



bilder från nyår 07










åååhh kolla, hittade ett kort på en liten kissemiss som mickes syster hade

 söt  va? =)



jag och världens vackraste sara på Olearys 06. finns de någon vackrare människa?


Saknar denna frilla






ne ska man sova tro!

Vi hörs!



Kommentarer

  • Maijsan säger:

    Yej! Bilder!! :P Frillan, med långt hår och rakat på sidorna passade du ju super bra i. skit snyggt!! haha, hungrig hela tiden, jojo jag vet vad du menar ;) Been there done that... nu har de äntligen gått över för mig iaf, förmodar att de är då bebisen kommiti en tillväxt period som de blir så :) hehe!! 4 månader kvar nu bara sen har vi våra små hjärtan typ... med värmen kommer bebisarna!! :) kram

    2009-01-04 | 10:31:45
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Anna säger:

    Va härligt att vara hungrig! :P Själv kräks jag fortfarande som en jävla höna och kan knappt öppna kylskåpet ellet gå in i köket..

    2009-01-04 | 12:57:23
    Bloggadress: http://annasara.net
  • Mathilda säger:

    HAHA.. det är ju Lee som du har bild på i din blogg..=) haha.. jävlar vad söt hon var..hahaha...

    2009-01-05 | 11:40:16
  • Cilla säger:

    Cool frilla. Vet inte om jag skulle våga, är för feg för att prova för mycket.

    Jag gör precis som du, går på ett gåband när min pojkvän tränar styrketräning. Tycker att ett gåband är riktigt bra för mig. Jag väger en del och behöver bränna fett. Perfekt med ett gåband.



    /Cilla


Kommentera inlägget här: