Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag!

Kategori: Allmänt

jaop då var måndagen över då, klev upp kl 05:30 å gjorde mig klar för att sticka till jobbet.
dagen idag gick väldigt fort tycker jag!
slutade kl 15 å då stack jag på stan en sväng innan bussen hem gick, kikade lite på bebis kläder, men köpte inget!
också kikade ja på kläder till mig själv, så på fredag ska jag tvinga med mig babe på stan och shoppa lite nya kläder  =)

nu ikväll har vi vart på nordic och kikat på inomhusligan, ååhh..de är så roligt..nästa år ska jag också spela..hehe!
har kikat på liverpool som spelar nu också, snart börjar andra halvlek så då blir de till at dra sig till soffan igen., lär väl somna!

imorrn har man sovmorgon iaf, skönt!
ska sova till 12 iaf =)
fast lilleman i magen lär väl köra upp mig tidigare för att käka frukost..hihi!

ne nu kallar soffan och fotbollen!


hané bra allihopa!



*Genom att försöka med det omöjliga når man högsta graden av det möjliga*

*En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan*

Esto Perpetua
Älskar dig!♥

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    jag tänkte följa med tommy till nordic idag men beslutade mig för att stanna hemma!! annars kanske vi hade setts!! ska höra med barnmorksna när ja ska dit om basängen som finns på sjukan, om man kan få träna där, allra helst nu när ja har sååå ont i ryggen, då kanske du kan följa med dit?

    2009-01-19 | 22:42:28
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • En som vet... säger:

    Och där vann United ligan

    2009-01-20 | 06:20:02
  • Angen säger:

    haha ja tyvärr =)

    2009-01-20 | 10:36:07
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: