Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjohopp!

Kategori: Allmänt

Hellu allihopa!

sorry att ja är så dålig att uppdatera, men jag har ju fasiken inge å skriva om :D
haha...har bara varit hemma och slöat måndag,tisdag.
Älsklingen är sjuk så jag har lyssnat på när han hostar å snorar  =)

imorrn drar innomhusligan igång, åhh gud va roligt..vill också spela!,
fast jag ska ju göra nå ännu bättre om 4 månader...få bebis ju♥
sen ska jag tillbaka till fotbollen, om ja orkar =) hehe.
inorrm är de SDFF-Sund kl 20.00


ja nu är jag snart i vecka 24, tiden rinner iväg..om en månad sthlm och 3D/4D ultraljud, ska bli spännande.
pratade med sandra som finns på familjeliv och hon och hennes kille magnus hade varit där och gjort de förra veckan...då hade deras lilla bebis i magen flinat, såå gulligt.
jag kommer nog storböla ja..gjorde inte de på rutin ultra på sjukhuset, men lär nog göra de nu i sthlm när man verkligen ser ansiktet och så, huga lillhjärtat i magen.

mitt humör är lite upp å ner just nu, vet ej varför..hormonerna kanske?
de blir nog bättre..hoppas jag =) haha!

sitter å kikar på bilar på internet, måste ju ha en ny sån å..så familjen får plats..hihi..
måste ta tag i den där satans jävla skit teorin jag aldrig sätter mig å gör, har bara teorin och uppkörning kvar..sen är de ju klart...HEJJA ANGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
ska se till att bli klar med den innan lillskiten kommer iaf...slippa konka på barnvagnen på bussen..huvva!

ne nu ska jag slänga mig i sängen, sova sova sova!

natti natti!

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    ja fasiken va skoj med tittut UL :) Är lite smått sugen ja också, men de är så mkt annat som ja måste lägga pengarna på. är ju inte direkt rikast i världen nu när man är Arbetslööös ;( Hormoner hormoner, ja dessa jädrans hormoner. Ibland är man så social och vill prata med allt och alla sen andra dan känner man sig som världens människor hatare som biter i från så fort någon säger nåt :) KRAM!

    2009-01-15 | 10:16:10
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Rikke säger:

    O herre guuud vad tiden gåååår!

    SNAAAART LIGGGGGGGGGGGGGGGGER du där o skriker och gör allt för att Algot ska komma ut... haha





    Nu jädrar!



    KRAM

    2009-01-15 | 12:33:43
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Patricia säger:

    Jaa =) HEJA ANGEN! körkortet är ditt! :) kom igen!!! peppning här. haha!

    2009-01-15 | 12:57:57
    Bloggadress: http://patriciatoernros.blogg.se/

Kommentera inlägget här: