Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Åhhh herregud!

Kategori: Allmänt

Inte fan trodde ja att de skulle vara så jobbigt..haha!
tränade ju igår som sagt var, första fotbollsträningen sen förlossningen för 11v sen.
jag var ine med på spel utan bara de utan närkamper..å ja kan säga at jag tror ja skulle dö alltså!
FYFAN va jobigt de va =) haha!
 men jag kände också att fotbollen får nog vänta någon månad till, jag ska köra styrke nu ist och bygga upp kroppen..kände mig inte stabil elr va man ska säga!
viktigt att lyssna på kroppen nu, hur mycke ja än skulle vilja träna mer fotboll så måste ja de..lyssna på kroppen!
de är ju trotts allt bara 11v sen ja gick igenom en förlossning, och de är en stor grej för kroppen!
idag känns de som om jag har blivit överkörd av ett tåg...skönt med träningsvärk iaf..den har ja saknat=)

skulle ner på gymmer idag med Bettan, men de får nog vänta tills imorrn, så kroppen får vila sig lite.
då blir de armar..benen kommer nog ine vara så pigga =)
sen på torsdag tänkte ja köra As ´n legs..30 minuters pass som jag hört ska vara bra!

Följer M-T.s blogg nu med spänning...hon har börjat få värkar..hoppas bebis har kommit redan, elr kommer idag =)
det är en så fantastiskt häftig och underbar grejj dom har elr kommer att få uppleva!

Nu ska jag ta mig något att äta, är så hungrig!
ha de så bra alla glada!

Kramar♥

Just ja, vägde å mätte ju lilleman igår...han vägde 7340 och var 63 lång =)

Lilleman på kalas hos faster Marica i söndsags!

Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Hihihi... Vilken liten tjockis! :D Precis som det ska va!

    2009-07-14 | 11:30:50
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.com
  • mli säger:

    Åh herregud!! Algot väger mer än Stella! haha

    2009-07-14 | 14:03:45
    Bloggadress: http://mlish.se
  • Patricia! säger:

    Skoj med träning igen!! =D

    2009-07-14 | 15:34:38
    Bloggadress: http://freewebs.com/patchmeup
  • Jennie säger:

    Visst är det skönt med träningsvärk :D fast jag låg och beklagade mej förra natten, hade sån jäkla kramp i låren efter att vi kört på gymmet här i Hudik. Jag fuskade lite med uppvärmningen så jäklarna vad det krampade efter 1 övning, låg och skrek som en stucken gris i gymmet, haha.



    2009-07-15 | 10:38:48
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: