Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hejsan!

Kategori: Allmänt

Hellu!

var ett tag sen jag skrev här nu!
vi har vart borta över helgen, på sollefteå på campingen!
Älsklingens moster äger den så vi var där och myste på med fler från älsklingens släkt!
jätte mysigt hade vi de...trotts de regniga vädret!

idag har jag ringt och bokat tid för att fixa mina naglar..fick ju presentkort av älsklingen i julklapp..så de är väl på tiden att jag använder de =)

just  nu ligger lilleman och sover..mamma å pappas allt..han är ju så vacker!
man kan inte sluta pussa å krama han..undra om han tycker vi är jobbiga =) haha! lillbubben!


Nä, nu ska man väl betala räkningar...roligt värre!

ha de så bra allihop!

Kram




Kommentarer

  • Karin säger:

    Det är väl omöjligt att inte pussa ihjäl en så söt liten pöjk. Kul att ni haft det mysigt i Sollefteå. Kramar om!

    2009-07-27 | 19:42:00
    Bloggadress: http://karinmannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: