Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Men nu ni!

Kategori: Allmänt

Nu ni, ska Angen snart ge sig iväg för att köpa nya benskydd och sen bär de av mot kuben för träning med div 2 tjejerna!!
längtar som tusan, gud va roligt de ska bli!
men ska ta de lugnt if, så man inte går in i väggen direkt =)

nu ska jag plocka fram mina dammiga träningskläder!

skriver mer då jag kommer hem!


Ciao!

Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Duktiga mamman! :)) Men tare lugnt så du inte gör illa dig.... Å berätta sen hure gick! :D KRAM

    2009-07-13 | 20:08:47
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.com
  • anneli o embla säger:

    hejhej!!:) jodå det är bra med oss, äntligen färdigflyttad o börjat fått lite ordning:P embla blev 10månader den 6:e juli:) o ja måste då säga de att han är ju grymt söt lille algot;) han verkar bli en liten knubbis som embla är hihi! de är ju sååååå himla sött! embla väger 12kg nu hon:P hur stor ha algot blivit nu då??:) föresten tro ja såg er för nån vecka sen på dompan;) sköt om er!!kram

    2009-07-13 | 22:01:56
    Bloggadress: http://annelajzan.blogg.se/
  • Marre säger:

    Men hallå där=)

    Jotack, man sliter för bröfödan.

    Hur är det med er, ser att lilleman växer så det knakar?=)

    Dags att återuppta soccerkarriären?

    2009-07-14 | 00:19:45
    Bloggadress: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: