Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mys dag!

Kategori: Allmänt

Idag har vi myst på.
när vi klev upp käkade vi frukost, sen gjorde vi oss iordning för Algot ville hälsa på Ida..och man kan väl inte säga nej till honom då han vill de..så vi brassade dit en sväng!
åkte förbi babyproffsen och ica maxi innan..köpte med oss lite go bulla å dricka som vi mumsade i oss =)
när vi kom dit myste Algot med Ida..charmtrollet vårat!





efter vi hade vart hos Ida köpte vi med oss sallad från coffe house och käkade hemma..mumma!
Nu har jag precis lagt Algot i sängen, han vart nog trött efter allt mys så han somnade när vi myste kind mot kind då jag gick och bar han här hemma..

titta så söt man är!



Nu ska mammsen kika runt lite på internet, se om man hittar nå roligt =)
just ja..Ida visade en sida där man kan göra en egen almanacka..skit roligt verkade de vara!
så de ska jag testa!

Kram å Hej!

Kommentarer

  • farmor säger:

    Gogubben, snacka om att mysa:)

    2009-07-21 | 17:38:27
  • Anonym säger:

    Sötnos <3

    2009-07-21 | 22:18:41
  • Maria säger:

    Men Algot är verkligen en liten goklimp :) Såå söt på kortet då han sover mot dig. Blir varm i hjärtat :)

    Hugos faster klippte honom nu i kväll och då blev han plötsligt ännu större :) Måste ju fixa till sig till kalaset.

    Ja visst är det facinerande för alla nya saker de lär sig i sitt upptäckande av livet. Hugo lär sig också massor hela tiden tycker jag. Nu är det inte långt bort innan han släpper taget och går helt själv. Mitt lilla troll :)

    Kram på er

    2009-07-21 | 23:04:03
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/
  • madde säger:

    hehee, han är såååå SÖT!=) En liten tjockis!! men de ska dom vara!!!!!!=)

    Vart är den sidan,har gjort en sån en gång men kommer inte ihåg vart!=)

    2009-07-23 | 15:41:42
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Pattis säger:

    Jag vet ingen som ser ut att njuta så mycket av mammalivet som DU gör!! =) så himla underbart.

    2009-07-23 | 16:13:56
  • Bettan säger:

    Hmmm han är ett A-barn och luktade hur gott som helst i dag när man fick snusa på honom.(Jennifer vart lite orolig) Kom på nu när jag såg er att jag måste ge dig ett tips på ett klädmärke som alla barn i det här landet inte bär! OshKosh Bgosh tidigare fanns det ganska balla kläder där & det borde vara betydligt enklare nu med internet än förut då bla bla.... att handla! Nu lät jag ganska gammal :)

    2009-07-23 | 23:29:02
  • Jennie säger:

    Men va snäll du är :D Felicia blir alldeles till sig av komplimangen :)



    Visst är Coffea House salladen god ! Mangoraya dressíngen är godast :D

    2009-07-25 | 19:03:27
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: