Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Piggelin!

Kategori: Allmänt

Ja fybubblan va pigg jag är, men lär väl vara helt slut imorrn bitti..svärmor kommer hit runt 06:30, då blir hon kvar här till söndag, roligt med lite besök=)

sitter å kikar på hotell i sthlm, och tåg dit..tågen är billigare på veckorna, å hotellen är dyrare, å på helgen är tåget dyrare å hotellet billigare..jävla skit grejjer enligt mig =) haha!

idag gick älsklingen på semester i 6v..förstår ni va härligt, Algot och jag ska mysa massor med honom!♥

På måndag blir de troligen fotbollsträning för mig, men jag drar igång med div 2...och är bara med på passningsövningar och så..inge spel..men känner ja mig själv rätt lär ja väl va me på spel också..vi får se hur man känner sig i kroppen=)
roligt ska de bli iaf å komma igång lite!

Nä, ska man gå å dra upp storälsklingen från sömnen i soffan och gå å lägga sig med lillälsklingen som sover så sött i vår säng tro? ja..jag tror de =)


Gott natt alla sötnosar!

Här var man måttligt uttråkad då man stod 10 timmar i sträck fram tills krystvärkarna började 01.00 och  lilleman kom 01.35, men det var de verkligen värt =)











Lilleman knappt ett dygn gammal...minns inte atthan var så liten =)




Mammas hjärta!♥



Kommentarer

  • Jennie säger:

    Åker till Hudik ikväll igen :) vi bara flänger runt, börjar tycka så synd om Felicia. Hon blir helt slut i huvudet av alla intryck.



    Men Angelica, du skulle ju höra av dej när du ville ha hotell ;) säg vilket datum du skulle vilja åka ner så försöker jag fixa in er billigare. Fast det är ju det här att dom gjort om reglerna så jag får bara boka in er 2 veckor innan ankomst.



    2009-07-11 | 08:34:26
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Amanda & Oscar säger:

    Sötis! Han ser så lurig ut :)

    2009-07-11 | 10:22:36
    Bloggadress: http://glantan.blogg.se/
  • Chris säger:

    när ska ni ner??

    Vi har ju möjlighet att sova i Jonas mammas lgh (hon är bortrest i sommar ett tag till) och då skulle ni kunna få ta vran om ni vill.. eller är du sugern på pink? finns biljetter? jag vill! puss

    2009-07-11 | 17:37:57
    Bloggadress: http://chriskarinsdotter.blogspot.com
  • mia - mamma till charlie säger:

    vad rund och god han ser ut, riktigt fin!

    det skiljer bara 1 vecka mellan våra killar :)

    2009-07-12 | 00:25:19
    Bloggadress: http://storstadsidyll.nu
  • Sofia o Hugo säger:

    haha! Du måste ju sova! ;P



    Å vad duktig du är som ska börja spela fotboll då!!!! :D

    2009-07-12 | 17:26:56
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här: