Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Veckorna går sååå fort!

Kategori: Allmänt

Ja de gör dom verkligen...lilleman är snart 10v..vart tar alla dagar vägen? =)

i helgen som var har vi bara myst..varit pågatufesten å kikat lite på dagen och så.
och snart har älsklingen semester...6v!!!!
gud så underbart...vad ska vi hitta på då tro?
längtar tills Algot blir lite större så man kan åka på djurparker å så=) hihi!


Nu sitter jag å väntar på att älsklingen ska komma hem med mat..blir Inez idag..jag syndar...uffa, ska egentligen inte äta skräp mat..har bestämt mig för att gå ner 7-8 kg nu..jag har gått ner alla kilon från graviditeten plus 1 till..men nu väger jag samma som innan fast utan muskler då...så jag måste träna muskler också =)
Beach 2010 här kommer jag..haha!

Ska gå och ta hand om min lilla goprupp som verkar ha sovit klart =)

ha de bra!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Tack! =) Ja det är svårt att sluta när man väl satt igång!



    Huga va söt han är då lillen!!! =D Och som sagt, tiden går sååå fort när dom är så där små, så ta vara på tiden och ta många kort =)

    2009-07-06 | 21:26:18
    Bloggadress: http://ecin.blogg.se/
  • Malin och Teo säger:

    Men åå vilken underbar bild på lilleman...han är då vekligen supersöt.

    Får ta och försöka få till nån mer promenix här framöver om ni ha lust förståss :)

    Kram

    2009-07-06 | 22:26:25
  • Jennie säger:

    5,3 kg vägde snuttis v.9

    5,9 kg vägde hon i v.11

    vilket var senaste vikten vi tog.

    Nu 2 veckor senare skulle jag gissa på 6,1 kg.

    Ska banne mej ta reda på det :D



    Hur lång är Algot nu?

    2009-07-07 | 09:51:03
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    men vad skriver du, är ditt barn bara 9 veckor, mitt barn är ju 10 veckor idag så det borde ju algot bli imorn då med andra ord ;) kram

    2009-07-07 | 13:50:42
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Charmtrollet! :) Måste komma och klämma en stund någon dag innan han blir för stor ;)

    2009-07-07 | 23:03:29
    Bloggadress: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här: