Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fredag!

Kategori: Allmänt

Jahapp, då var de Fredag...idag är papi hemma å är ledig..skönt!
badade Lilleman imorse eftersom vi ska till farmor och hälsa på, då måste man lukta gott och vara ren =)

klippa mig skulle ja behöva göra..toppa..se ut som en jävla björnpuppa i huvudet nu! hemskt!

Nä ska gå på affären å handla lite middag!

Ha de bra!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Det var riktigt skönt att få komma iväg på spa :D inget man unnar sig själv bara sådär. perfekt att få i present

    2009-06-05 | 13:54:13
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Beauty & Spa centre på lästmakargatan i sthlm är att rekommendera för oss vanliga svenssons faktiskt. Det är en skola, elever som gör behandlingarna = BILLIGT! Eva som jag hade idag var jätte duktig, sen är det alltid en lärare som går och kollar att dom gör rätt, så jag är alltid nöjd när jag går därifrån.



    Exempelvis ryggmassage kostar 180 kr

    ansiktsbehandling 240 kr

    Sen har ju thomas sån tur att han har halva priset på alla deras behandlingar bara för att han jobbar i samma byggnad, så jag fick ju mitt jätte billigt :)



    2009-06-05 | 14:28:36
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Härlig blogg du ha..

    Hoppas du få en bra kväll =)

    2009-06-05 | 16:49:49
    Bloggadress: http://alidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: