Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

10 veckor kvar!

Kategori: Allmänt

Ja ni gott folk, tiden går fort!

måste ju berätta va som hände i natt..HAHA..
jag vaknade av att jag kände vaden började dra ihop sig och krampen var nära..Å NEJ sa jag sen bar de iväg...fyfan va ont de gör alltså...jag låg i sängen och sa AJ AJ AJ HELVETES JÄVLAR VA ONT DE GÖR...då vaknar Babe helt förvirrad och frågar: vad är de älskling ska du föda? HAHA...NEEEEEEEEEJ JAG HAR KRAMP!!!!!!
stackarn vaknar och tror jag ska föda..haha..lillgubben min!

klev upp imorse och åkte me babe in å kikade på deras träningsmatch..15 minus ute men de gick!
jag och Emelie satt i bilen och värmde oss innan sen var de bara att ge sej ut i 90 min. Brr!


nu har jag nyss tryckt i mig krov med bröd till lunch..ska se om älsklingen är sugen på Olearys sen elr om vi ska laga nå själva...har lite å grejja med här hemma också..tänkte ta ut allt ur det blivande bebisrummet, men får se hur de blir...lär väl slockna på soffan =)

ha de bra!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha, hade FETASTE krampen i högra vaden jag med inatt :P

    2009-03-01 | 17:36:01
    Bloggadress: http://annasara.net
  • Frida säger:

    Sååå skönt med kramperna, har dem inte längre men iaf. Nu väntar vi på lillabus som aldrig verkar vilja lämna sitt varma bo i magen skratt

    2009-03-01 | 19:10:22
  • Carola säger:

    Ja gud jag minns att jag hade kramper i vaderna med när jag väntade kidsen :)....det är tydligen vanligt men fan vad ont det gör. Hoppas du mår bra annars. Kram kram

    2009-03-02 | 22:23:01

Kommentera inlägget här: