Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

å herrej*klar!

Kategori: Allmänt

Ja just de, fyfanken va jag har grejjat idag, klev som sagt upp kl 06.30 och sen dess har jag tvättat..hur många maskiner tänker jag inte avslöja..haha!
jag har målat i bebis rummet lite, och målat de sista som var kvar i sovrummet dragit igång en diskmaskin (jätte jobbigt jag vet)...jag har byggt bebis säng, å försökte bygga skötbordet men de fick Älsklingen tillslut göra för mitt tålamod var slut =)
men de blev jätte fint..åå nu längtar jag efter lilleman...konstigt nog har han hållt sig kvar idag även fast jag har grejjat så mycke så jag har mått illa å haft halsbränna. =)

så här blev resultatet

Bebis rummet



Bebis säng som står i VÅRAT sovrum!





å en magbild som jag tog här i veckan




Nä nu ska jag slänga mej på soffan å vila kanske älsklingen är villig å ge mig lite massage =)
magen är stenhård så de ska bli skönt å lägga sig en stund!

på återseende!

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Men oj vad du har varit duktig idag!!! Vad fint det blev i rummet och du har verkligen en fin bebis mage! Kram

    2009-03-20 | 18:55:30
    Bloggadress: http://www.insidemymind.se
  • Tessan å Eddie säger:

    Gud vad fint han kommer få i sitt rum avis vill också måla och ha mig, men det blir den dagen vi köper radhus =) kolla för fullt men hitta inget. fin magen är =) allt bra annars?

    2009-03-20 | 19:25:31
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Elin och Anita säger:

    Vad fint ni gör , vi kommer och hälsar på när ni blivit tre.

    Kram från Elin och Anita

    2009-03-21 | 18:43:09
  • Marie säger:

    Viklken tur att han fått en TV och DVD, det kommer han gilla =)

    2009-03-22 | 14:06:21
  • Angen säger:

    HAHA..sängen står i vårt sovrum, och inte i hans rum :D

    2009-03-22 | 14:10:16
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/
  • Kenth säger:

    Vad tjock du är , vad äter ni i timrå egentligen ? ;) / Kenth Norin.

    2009-03-27 | 12:14:44

Kommentera inlägget här: