Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Härligt väder.

Kategori: Allmänt

idag vaknade ja av att magen var hungrig, så ja gjorde mig 2 mackor och satte mig och läste tidningen.
sen satte jag mig här och kikade lite innan jag började sortera tvätt.
så imorrn ska Angen ha tvättdag..väldigt roligt.

var nyss på affären, köpte lax å potatis...jag köpte även en nutella burk..så just nu sitter jag och äter ur den, gud så gott de är!!




sen ska vi på föräldra utbildning, å sen är de bara hem å göra mat för älsklingen ska spela match ikväll!

nu ska ja fortsätta gräva i nutella burken!
ha en trevlig dag!

Kommentarer

  • Tulay säger:

    Jag har tagit slut på 3 sånna nutella burkar bara på 1 vecka.

    2009-03-19 | 20:42:37
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: