Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mmmm..mums!

Kategori: Allmänt

Mums va gott, jag var på ica för en stund sen och köpte lite grejjer hem..hittade jordgubbar också..mums va gott de var!



vaknade idag igen och mådde bajs, jag tror anledningen är järnbrist.
får väl se på fredag va mina värden ligger på hos BM.

ska göra mig klar sen ska vi åka å käka middag.

ha de gott allihopa!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ja de lär nog vara järnbrist, men köp blutsaft den blir man inte kass i magen av :) och käka persilja på mackan :D jo tack med oss är det super, dagarna rullar på med jobb och dagis! men vi ska flytta nu i slutet på april :) har köpt sambons morbrors gård, två stora bostadshus en jätte lagord och en massa uthus + en massa mark och skog och så kommer vi bo ovanför en sjö! jag längtar så mycket till att flytta är sååå less på att bo i lägenhet! men snart så ;D hur är det annar då förutom tröttheten? kram

    2009-03-31 | 15:24:51
    Bloggadress: http://carroedlund.blogg.se/
  • Caroline säger:

    MÖMS! ;D

    2009-03-31 | 16:55:25
    Bloggadress: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här: