Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Snart helg!

Kategori: Allmänt

ååhh...ja då är de snart helg, känns som om jag har de hela tiden nu..hehe!

imorrn fyller jag år, och då kommer de några kompisar hit och fikar, på lördag blir de kalas för släkten å på lördag kväll ska vi på kalas hos älskade Ida, sen söndag fyller Älsklingen år så då blir de kalas för hans släkt då...så denna helg är fullproppad med aktiviteter, Härligt! =)

På måndag ska jag och Vicky börja träna på Etic här i timrå, jag ska träna lite armar och lite ben ( så  mycke ja orkar)
tänk att de bara är drygt 6 veckor kvar...shit..de närmar sig med stormsteg..snart har vi våran bebis här.♥
Mami och papis lilla skatt!

igår var jag på birsta, sen stan, sen hem å sen på birsta igen med älsklingen som funderade på en ny dataskärm..men de blidde ingen, sen på ikea och köpte lite grejjer till lilleman..sen hem..sen for ja me pappa å handlade lite så ja kan baka idag tills helgen.

jag köpte en tröja å ett par tights på Gina Tricot som jag ska ha i helgen, sen köpte jag ett svart vitt randigt sett till lilleman som han ska ha på sig när han kommer ut, en body,boxor och en liten mössa..också köpte ja små strumpor..ååhh huga va små dom var..tänk att nån ska ha på sig dom =)




Ne nu ska ja slänga i lite färg i håret, så man ser lite fräch ut!

ha de bra allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: