Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tröttast

Kategori: Allmänt

Börjar med och säga TACK alla som har grattat mig här på bloggen =)

Ja då var de slut på kalas för idag, imorrn kommer släkten.

Tina och Lilla Tea var här och av dom fick vi en Mamma och Pappa bok, där man fyller i grejjer som man upplever under graviditeten och även efter...roligt roligt =)
av Ida fick vi en klipp och klistra bok elr va man ska kalla de...och en fin baby blå penna..blir helt perfekt då bebis kommer, då ska jag göra månads sidor i den på lilleman =)

Älsklingen fick jag som sagt hantlarna ja ville ha och prestentkort på birsta city så jag kan shoppa till sommaren!! weeeii!

Nu ska vi snart iväg och äta på BiteLine..är riktigt hungrig nu..Lilleman och magen skriker efter mat! hihi!

Lite bilder från idag.

Mina kladdkake muffins med after eight på.




Vackraste Tea


Vackra Mor och Dotter


Fisen våran ligger och slöa på sängen


Ne nu ska jag se om Älsklingen har sett klart programmet han skulle se, så jag får åka och äta =)

ha de bra!

Kommentarer

  • Anita Löfstedt säger:

    Hej Ville bara säga grattis i efterskott du och Micke blir ju 50 år i helgen de e väl värt att fira . Hälsa Micke grattis i förskott. Ha de bra alla tre.

    Kram Anita o Elin

    2009-03-28 | 16:31:55
  • Johan säger:

    Muffins med after eight såg och lät inte alls dumt ut!

    2009-04-09 | 17:48:31
    Bloggadress: http://www.bogus.se

Kommentera inlägget här: